Sunday 15 February 2015

JOIN US -ASAS TERMA DAN SYARAT

JOIN FREE OUR TEAM MARKETING
 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera ,
Buat sahabat sahabat dan saudara saudari yang membaca posting ini , Kami mula kan dengan Ucapan Tahniah dan terimakasih kerana anda telah sampai di Posting ini . Secara tidak langsung , ini menunjuk kan keprihatinan anda pada sesuatu tajuk yang boleh membawa anda ke satu cara pemikiran baru , meng analisis sendiri kebaikan dan kelemahan sesuatu perkara secara telus , merancang masa depan mengenai kewangan melalui hobi , bakat , sosial media dan apa segala bentuk yang boleh membawa kebaikan kepada anda sendiri.

Mari Kami beritahu anda secara terus apa kah konsep pemasaran dalam kumpulan ini.
Betul...!!!...anda ada banyak perkara untuk di buat selain dari ini...Kami Setuju dan Sokong....
Maka tak perlu lah kami berpusing pusing dengan pelbagai kata kata puisi untuk menterjemahkan maksud pemasaran ini.

Bismillahirrahmannirahim .

Ada 3 Pihak yang terlibat dalam Pemasaran ini :
1. Panel Panel Syarikat
2. Pengatur Cara
3. Kumpulan Pemasaran

1. Panel Panel Syarikat
Panel2 Syarikat adalah satu pihak yang mempunyai perniagaan didalam sesuatu bidang contoh spt Katering , Fotografi , Andaman , Butik dan sebagainya . Memandangkan Blog pemasaran ini tertumpu kepada tajuk perkahwinan , maka  Panel syarikat akan menawarkan segala perkara yang berkaitan dengan Tajuk urusniaga .
klasfikasi panel syarikat secara am boleh di katakana penawaran perkhidmatan spt :

 a. Gubahan Hantaran Dan Bunga
 b.  Butik Pengantin
 c.  Jurufoto Dan Juruvideo
 d. Andaman Dan Solekan
 e.  Katering Kanopi Dan Khemah
 f.  Kek Dan Coklat
 g. Kad Kahwin Dan Percetakan
 h. Kompang Dan Seni Silat
 I. Spa, Sauna Dan Kecantikan
 j. Cenderahati Dan Aksesori
 k. Pakej Bulan Madu
 l.  Hiburan, Deejay Dan Karaoke
m. Dewan, Ballroom Dan Hotel      

Buat masa ini , pihak kami lebih menumpukan urusan Katering bersama sama Panel syarikat yang sedia ada dan akan dating . Ini adalah Urusan Katering merangkumi banyak subjek dalam sesuatu urusan majlis - perkahwinan , majlis korporat dan sebagainya . 

Pembayaran komisen untuk ahli adalah lebih lumayan dan lebih mudah mencari pelanggan.
Setiap jenis syarikat dan servis mereka akan kami usahakan untuk kepentingan ahli dimana konsep ketelusan , ukhwah dan win win situation antara peringkat syarikat , pengaturcara dan ahli pemasaran akan terjaga dan berjalan selancar mungkin hendaknya . 

Secara asasnya dalam pernigaan , penawaran dan permintaan sentiasa ada. Maka Tawaran komisen dari pelbagai pihak syarikat Panel akan dipertingkatkan dari semasa ke semasa .InsyaAllah.
 
2. PengaturCara
PengaturCara didalam Blog Pemasaran ini adalah gagasan dari En.Mohd Zaid dan kumpulan kecil yang sama sama berusaha mencari idea , konsep dan peluang untuk memberi pendapatan sampingan kepada semua pihak ahli yang terlibat dalam pemasaran Online / Offline.

PengaturCara berfungsi sebgai perunding dan Ejen pengiklan bagi Panel Syarikat yang berminat untuk mendapatkan khidmat pengiklanan , Pemasaran dan perundingCara.

Caj perkhidmatan yang dikenakan untuk Panel syarikat akan melalui rundingan Pengatur Cara dan Panel Syarikat . Caj perkhidmatan untuk ahli pemasaran hanya di kenakan sebanyak 10% sahaja dari nilai komisen yang ahli pemasaran perolehi . Caj 10% boleh dikatakan sebagai pembayaran kos pelbagai Pengatur cara dan Upah . 

3. Kumpulan Pemasaran .
Kumpulan pemasaran adalah sebuah kumpulan yang dianggotai oleh ahli ahli yang berminat untuk menjalankan urusan niaga sebagai Pengenal /referral /ajen / promosi dan sebagainya untuk Panel Panel Syarikat yang tersenarai didalam Blog ini sahaja .

Seorang ahli berhak mengunakan daya kreativiti yg baik dan kreatif untuk memperkenalkan Pakej dan tawaran panel Syarikat kepada ahli keluarga sendiri , saudara mara , rakan 2 sekerja , rakan 2 Online / Offline dan sebagainya .

 Ahli tidak dibenarkan mengunakan ayat2 promosi yang bertentangan dengan pakej syarikat .Ahli 2 dilarang mengunakan kaedah SPAM dimana kaedah itu dianggap tidak ber etika dalam perhubungan Online .

Pembayaran kepada ahli akan dibayar segera setelah pihak panel syarikat menjelaskan sepenuhnya wang komisyen kepada pengaturCara . Tempoh maksimum adalah 72 jam hari berkerja . Caj 10% akan dikenakan keatas setiap nilai komisyen bagi satu satu urusniaga yang Berjaya di laukan oleh ahli .

Pada masa akan datang , pihak kami akan berusaha membuat satu kode pengenalan ahli dan dengan ini , semua pihak dapat memantau secara lebih efektif dan telus .

Tiada apa apa bayaran setakat ini bagi sesiapa sahaja yang ingin menjadi ahli pemasaran kumpulan kami . Kemasukan adalah PERCUMA . Ahli baharu di nasihatkan menyertai kumpulan FB kami iaitu Jom Masak Masak .

Untuk pendaftaran ahli -
1. nama penuh ***
2.alamat terkini dan penuh ***
3.akaun bank ( maybank/Cimb ) ***
4.Gambar profail anda  ( <--bukan wajib ) tetapi perlu untuk mendapatkan kepercayaan dan keyakinan  pelanggan .

*** <---- wajib di isi
Boleh dihantar ke :
1. telegram / wassap - 0173066393
2. email - ole2kampong@gmail.com

BERSAMA MENJANA EKONOMI UMMAH


"Sudahi kelemahan dan kemalasan kita dalam kehidupan ini...
mari bangkit dengan motivasi-motivasi hebat dari orang-orang hebat yang perlu kita pegang untuk maju! Bersama Motivasi Hebat, mari lanjutkan kehidupan kita dengan penuh semangat dan gairah demi tercapainya kesuksesan bisnis dan kehidupan yang lebih hebat! Salam Motivasi Hebat!" - Anggara Sugiharto

No comments :

Post a Comment