Saturday 24 January 2015

ONE STOP WEDDINGS SOLUTIONS

Assalamaualaikum dan Salam Sejahtera ..

Bersyukur dengan Limpah kurnia NYA , Kita masih bernafas dan sihat menjalani Ibadah kehidupan yang amat indah lagi mencabar. Alhamdulilah .



ONE STOP WEDDINGS SOLUTIONS merupakan sebuah kumpulan pemasaran dan Pengatur Cara secara online dan semi offline . Kami di ONE STOP WEDDINGS SOLUTIONS adalah hasil gabungan ahli grup online yang berada di Seluruh Malaysia . Membawa satu matlamat dan hasrat .

Matlamat :



1.Membina jaringan perniagaan secara Jemaah tanpa mengambil kira dimanakah lokasi ahli , status
ahli dan keupayaan ahli.

2. Menguatkan lagi Ukhwah para ahli yang sudah terbina kepada ikatan kekeluargaan melalui bentuk Perniagaan bersama ataupun ahli bantu ahli secara membeli produk atau sebagainya.

3.Membantu ahli seperti suri rumah , ibu tunggal , keluarga miskin dan sebagainya agar menjadi lebih produktif dari segi kewangan dan ilmu perniagaan .

4. Membantu ahli yang memang mempunyai ke upayaan dari segi modal , Bakat , kemahiran , produk sedia ada namun mempunyai kelemahan dari segi pemasaran dan ilmu perniagaan.

5.Menyediakan platform peluang niaga secara online atau offline melalui kerjasama pihak swasta dan kerajaan .

6. ONE STOP WEDDINGS SOLUTIONS akan dijadikan sebagai wadah pertama untuk melihat keberkesanan kerjasama antara ahli dimana pengaturcaraan niaga dilakukan secara Online /Offline .

7. Kerjasama yang mantap dan tepat bakal membawa ahli kepada satu fasa penubuhan Koperasi .

Kami di
 ONE STOP WEDDINGS SOLUTIONS  percaya dengan kekuatan bilangan ahli yang mencapai puluhan ribu orang ini akan dapat merealisasikan matlamat dan hasrat kepada satu bentuk kenyataan dan kejayaan yang di kongsi bersama.

 
Seiring dengan matlamat dan hasrat yang kami terangkan , kami amat berharap kepada semua Para peniaga yang telah dijemput keBlog ini agar dapat sama sama membantu kami dengan menawarkan peluang peluang kepada Ribuan ahli ahli ONE STOP WEDDINGS SOLUTIONS .

Segala kerjasama dan Peluang yang pihak Anda berikan akan digunakan secara maksimum yakni secara pemasaran Online dan Offline . Kami Pasti Produk Produk yang ditawarkan akan lebih cepat dicapai oleh Pelanggan  bila ada KUASA pemasaran yang BESAR membuat KERJA untuk Anda !!!

PERHATIAN : SEGALA KENYATAAN YANG DIBUAT OLEH SESIAPA KECUALI PENGASAS BLOG INI BUKANLAH MENJADI TANGGUNGJAWAB  KAMI .
SEGALA KENYATAAN YANG BERUNSUR FITNAH , PROVOKASI , PERKAUMAN DAN TUTURKATA TIDAK BERETIKA ADALAH DILARANG SAMA SEKALI.

-----> TIADA SEBARANG  YURAN PENDAFTARAN  ATAU BULANAN DIKUTIP DARI AHLI ATAU PANEL PARA PENIAGA DISINI....<------
JOIN PERCUMA!! JOIN PERCUMA!!JOIN PERCUMA!!






No comments :

Post a Comment